Słuchacze z zainteresowaniem wypatrywali nowości z obozu chillwagonu. Borixon zdołał zebrać ekipę, która przyciągała wielu słuchaczy świeżym brzmieniem, a już dziś wiemy, że czekają nas spore zmiany. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością macierzystego zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunku działalności. Tym właśnie jest spacerange.
Rozgłos jaki przyniósł projekt chillwagon, wykreował potrzeby stworzenia podmiotu, który obsługiwał zespół jako całość oraz jego pojedynczych członków osobno w zakresie kompleksowej usługi menedżmentowej i wydawniczej. Powstała w 2019 roku firma reprezentuje artystów takich jak: chillwagon, Borixon, Kizo, ZetHa, Qry, ReTo, olszakumpel.
SPRAWDŹ TO: Benito TUZZA x GSP – byli w konflikcie, mieli do siebie strzelać, jest już sztama!
By uniknąć nieporozumień, musimy grubą kreską oddzielić zespół chillwagon od działań spacerange. Zespół chillwagon wciąż działa w swoim zaskakującym i przebojowym klimacie. O efektach tych działań przekonamy się już 23 marca.
Zmiana zachodzi na poziomie identyfikacji działań agencji odpowiadającej za działania wydawnicze, menedżerskie, bookingowe, publishingowe, logistyczne oraz merchowe związanych z nią artystów. Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko dalej poza działalność kojarzoną z chillwagonem.
Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Autorzy projektu (Borixon oraz Mateusz Jędrzejewicz) zapewniają, że zamierzają stale szukać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.
Nowa Legenda 2 – kolejny odcinek elimek
Dziś poniedziałek, a to oznacza odsłuchy kolejnych Waszych kawałków. Na warsztat weźmiemy 30 numerów. Skład ten sam: Kudel, Siwydym, Maxime. Oglądaj nas na YouTube od godziny 19:45!
fot. kadr z klipu „krowa”