Żabson poinformował dzisiaj, że jego tegoroczny album, Ziomalski Mixtape przekroczył barierę 100 milionów odtworzeń na Spotify. Artysta podziękował wszystkim, którzy brali udział w tworzeniu tej płyty.
- Przed tym mixtapem opuściłem szeregi mojej agencji artystycznej i postanowiłem, że od teraz to INTERNAZIOMALE będą wytwórnią i agencją, a moją karierę będę prowadził sam z pomocą moich współpracowników. Stresu było co nie miara, pracy jeszcze więcej, ale opłacało się. Ziomalski Mixtape to już prawie podwójna platyna, a żadna z moich poprzednich płyt nie nabiła tyle odtworzeń, co materiał, nad którym pieczę trzymałem głównie ja – napisał Żabson na Instagramie.
Premiera Ziomalskiego Mixtape’u miała miejsce 1 lutego. Jak się okazuje, ze swoją wytwórnią Żabson ma szersze plany. Już niedługo powinniśmy usłyszeć kolejny efekt jej prac.
ZOBACZ TEŻ: Mamy kłopot? Spokojnie – to tylko nowy singiel CatchUpa
- Trzeba rozwijać się dalej i z uśmiechem mogę zapowiedzieć najbliższy projekt wydany przez moją wytwórnię, czyli EP Young Leosi. Życzę jej jeszcze więcej odtworzeń niż ma jej CEO – czytamy w komunikacie rapera.
Póki co Young Leosię usłyszeliśmy w dwóch solowych numerach. „Wyspy” zostały wyświetlone ponad 2 miliony razy, natomiast hitowe „Szklanki” 18 milionów na platformie YouTube. Czekacie na kolejne utwory?
fot. kadr z klipu „ULALA”