Young Multi: 'Ponad 30.000 ludzi próbowało dostać się na stronę’

'Trap After Death' nowym projektem młodego artysty

fot. okładka

Wczoraj wystartowała przedsprzedaż długo oczekiwanej kolejnej solowej płyty Young Multiego, zatytułowanej „Trap After Death”. Jest to projekt, do którego swoją ważną cegiełkę dołożył producent – Fast Life Sharky.

Fani twórczości młodego artysty tłumnie ruszyli po jego limitowany krążek (nakład: 5.000 sztuk). Przez pierwszą godzinę ciężko było złożyć zamówienie, ponieważ obciążenia nie wytrzymały serwery.

  • Dziękuję za taki odbiór i przepraszam za problemy techniczne. Przez pierwszą godzinę nie dało się złożyć zamowienia, bo ponad 30.000 ludzi próbowało się dostać na stronę, co sekundę i po prostu serwer wyje*. Tak naprawdę, zamawiać można spokojnie od 30 minut. Poszło ponad 2.000 płyt, więc jeśli ktoś chce zamówić, to zapraszam, bo zostało jeszcze dla chętnych trochę sztuk. – przekazał wczoraj wieczorem, Young Multi.

Teledyskiem, który otworzył promocję „Trap After Death” jest „9 ŻYĆ”. Przez niespełna 20 godzin od premiery, zgromadził już blisko 200 tysięcy odsłon w serwisie YouTube.

Multi kilka tygodni temu zapowiedział, że wśród gości nie zabraknie zaskoczeń: – Jak mi się uda dopiąć wszystkie featy, to się sam obsram. – oznajmił. Jak myślicie, kto dogra się na nadchodzący projekt, który ujrzy światło dzienne 6 grudnia?