Wini zdecydował się na trudny krok – sprzedanie jednej części Stoprocent. W jego rękach wciąż zostaje marka odzieżowa „Stoprocent”, ale działalność wytwórni StoproRap poprowadzi nowy właściciel – Remigiusz „Remo” Łupicki”.

W mediach społecznościowych, zarówno na Facebooku i Instagramie, a także kanale Stoprocent na YouTube – doszło do „przemeblowania”. Zmieniło się logo wytwórni, szata graficzna, a do tego na Instagramie zostały usunięte dotychczasowe posty i wrzucone nowe – z bardzo ciekawą treścią.

  • Płynie mnóstwo pytań na nasz DM dotyczących wysyłania tz. demo. W przeciągu najbliższych dni ruszy mail, na który będziecie mogli wysyłać swoją twórczość. Podpiszemy w tym roku tylko jeden kontrakt z debiutantem. Za to będzie on o wartości 100.000 pln. Taka kwota pozwoli nam wydać album solidnie. Nie słuchamy numerów na DM.

Brak na razie informacji, jaka jest przyszłość artystów do tej pory współpracujących z wytwórnią StoproRap.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ