„Sukcesiliana” to pierwsza w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową. Stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group pizza szturmem zdobyła polski rynek mrożonek i wzbudziła ogromne zainteresowanie fanów rapera. Już 31 sierpnia br. w sieci sklepów Żabka zadebiutuje nowy, trzeci już wariant „Sukcesiliany” o nazwie DOUBBLE HOT PEPPERONI.
Kliknij i promuj swój rap w naszych mediach!
Sukces na rynku muzycznym…. i gastronomicznym
Setki milionów wyświetleń teledysków na YouTube, platynowe i złote płyty oraz wyprzedane trasy koncertowe sprawiają, że Kizo jest z pewnością jedną z najważniejszych gwiazd muzyki w Polsce. Osiągnięcia rapera nie ograniczają się tylko do branży muzycznej. Wprowadzona w maju br. marka mrożonej pizzy „Sukcesiliana” okazała się przebojem sprzedażowym. Tej wiosny oba warianty produktu, inspirowane osobistymi preferancjami gastronomicznymi rapera – BIG CHEESE i EXTRA MEAT BBQ –znikały w szybkim tempie z lodówek znajdujących się w sieci sklepów Żabka.
Podejmując się współpracy z Kizo mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć sukces, jaki osiągnęły pozostałe odsłony naszego projektu na największych rynkach Europy. Jednak popularność obu wariantów „Sukcesiliany” przerosła nasze oczekiwania, a wyniki sprzedaży były nawet lepsze niż pizzy„Gangstarella”, stworzonej we współpracy z raperem Capital Bra w Niemczech. „Sukcesiliana” jest nie tylko hitem sprzedażowym, ale również zasmakowała naszym konsumentom. Otrzymaliśmy bardzo dużo zapytań o to, kiedy powstaną nowe warianty. Zaledwie trzy miesiące później spełniamy oczekiwania fanów „Sukcesiliany”. Wspólnie z Freiberger Group wprowadzamy nowy, trzeci smak autorskiej pizzy Kizo: DOUBBLE HOT PEPPERONI – mówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.