fot. kadr z video
Na kanale YouTube: Haps – pojawił się najnowszy materiał video, który jest elementem najnowszej edukacyjnej kampanii marki Carlsberg Polska – „Trzeźwo myślę”. „Jej celem jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu wśród osób dorosłych, ale kontekst jest zdecydowanie szerszy.” – czytamy w opisie.
- Mam czas, mam luz, nie idę do pracy, mogę sobie pozwolić. Jeśli piję, jeśli biesiaduję – odpoczywam odpowiednią ilość czasu. Nie biorę kluczyków do samochodu jak muszę iść na imprezę, żeby mnie nie kusiło. Trzymając się takich zasad BHP myślę, że jestem w stanie uzyskać fajny balans życiowy. – powiedział raper w rozmowie z Gazeta.pl.
Ponadto Vienio opowiada, m.in. o odpowiedzialności artysty, biesiadach z przyjaciółmi, czy… wykorzystywaniu w kuchni piwa.