fot. kadr z klipu "Sorry Dolores"/NewBadLabel
Singiel ReTo, pt. „Sorry Dolores” z gościnnym udziałem Quebonafide bije rekordy popularności w serwisie YouTube. Osiągnął już blisko 10 milionów wyświetleń w niespełna 3 tygodnie. Teledysk promuje najnowsze solowe wydawnictwo reprezentanta NewBadLabel – „BOA”.
Jak się okazuje, dobre wyniki sprawiły, że utworem „Sorry Dolores” zainteresowała się jedna z największych rozgłośni radiowych w kraju. Rozmowy przebiegły sprawnie i od kilku dni singiel można posłuchać na antenie Radia ESKA. Jak opowiedział ReTo w trakcie transmisji w serwisie społecznościowym – Instagram: „Jestem zadowolony. ESKA zgłosiła się po „Sorry Dolores”. „Sorry Dolores” leci na ESCE. Fajnie, bo numer nie był robiony jakoś z myślą o radiu. Może w sumie brzmieniowo faktycznie pasuje, ale w zamyśle nie było w to celowane, więc fajnie, że robiąc numer na swój sposób, tak jak się ma zachciankę, udało się dotrzeć do radia. Fajnie, że zaczynamy działać na coraz szerszą skalę” – przekazał.
A Wy, słyszeliście już „Sorry Dolores” w Radiu ESKA?