fot. Przemek Chudkiewicz

Jeden z najważniejszych polskich zespołów muzyki elektronicznej, który szturmem dostał się na największe sceny w Polsce, po raz kolejny zaskakuje swoich słuchaczy. Kamp! prezentuje własną interpretację singla Molesty Ewenement, przygotowaną w ramach Lech Music: Festiwale Inaczej. Klasyk „Wiedziałem, że tak będzie” w nowej wersji to utwór usłany elektronicznym brzmieniem, który już przy pierwszym odsłuchu przenosi nas wprost pod festiwalową scenę.

Przedostatni singiel promujący krążek Albo Inaczej – Lech Music: Festiwale Inaczej to elektroniczna wersja najbardziej legendarnego nagrania Molesty Ewenement. Utwór „Wiedziałem, że tak będzie” w wykonaniu Kamp! to odpowiedź na brak festiwalowych wydarzeń i emocji, co roku przeżywanych wspólnie pod sceną. Polski zespół, dając sobie przestrzeń na zabawę muzyką i nieograniczoną improwizację, stawia na pulsujące, taneczne brzmienia, w których zakocha się niejeden miłośnik elektronicznych aranżacji. Singiel stanowi idealny przebój na wypad w muzyczny świat, gdzie noc spotyka dzień, a bawiący się beztrosko imprezowicze spotykają swoich ulubionych artystów. To również zachęta, aby w ostatnie ciepłe tygodnie roku celebrować festiwalowy sezon, choć nieco inaczej.

Singiel Molesty Ewenement w wykonaniu Kamp! doczekał się także oficjalnego teledysku. Klip towarzyszący „Wiedziałem, że tak będzie” w nowym wydaniu, można obejrzeć w całości na stronie Lecha i YouTube Alkopoligamii. Utwór dostępny jest również na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej. Ostatni singiel Lech Music: Festiwale Inaczej poznamy już 17 sierpnia. Zdecydowanie warto na niego czekać!

O PROJEKCIE
Lech Music: Festiwale Inaczej to nowy sposób na dostarczenie festiwalowych emocji w czasach bez festiwali. Projekt muzyczny realizowany wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za koncept Albo Inaczej, czerpie z polskich festiwali muzycznych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). W najnowszej aktywacji realizowanej przez markę Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej), bierze udział 10 polskich artystów, z których 5 wzięło na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji. Przeplatając zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawałków, podczas kiedy inni sięgnęli do korzeni funku i rocka, aby dostarczyć słuchaczom mocnych muzycznych wrażeń.

5 nowych kawałków, które niejednemu miłośnikowi festiwali pomogą odtworzyć wakacyjne wspomnienia, publikowane są od 20 lipca na kanale Youtube Alkopoligamii, Spotify Albo Inaczej i na www.lech.pl. O tym kto został zaangażowany w projekt, słuchacze dowiadują się wraz z premierami singli i klipów video, przywodzących na myśl koncertowe szaleństwa. Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii jako preorder. Każdy zakupiony krążek Albo inaczej – Lech Music: Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP. Dodatkowo w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej, marka zorganizuje wyjątkowy koncert. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce na stronie www.lech.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ