Stało się – milionowe odsłony „Billy Kid” na YouTube oraz w serwisach streamingowych sprawiły, że w ręce ReTo trafiła DIAMENTOWA PŁYTA za wspomniany singiel. Kawałek ten jest częścią nadchodzącego projektu reprezentanta Chillwagonu, o którym jednak raper niewiele mówi. Z okazji osiągnięcia tego wyróżnienia, ReTo ma niespodziankę dla swoich fanów (limitowaną). Co to jest?
- ”Billy Kid” diamentowym singlem! Utwór uzyskał ten status w rekordowo krótkim czasie. Gratulujemy @reto_synku @kubiproducent. Z tej okazji na www.chillwagon.pl znajdziecie limitowany merch oraz print zdjęcia pochodzącego z sesji, którą zorganizowaliśmy z tej okazji. Każdy print będzie podpisany przez ReTo oraz Wojtka Koziarę. Ilość ściśle limitowana: 300 sztuk.
20% wpływów ze sprzedaży printa przeznaczymy na rzecz Fundacji Centaurus zajmującej się ratowaniem koni oraz innych zwierząt domowych. – czytamy w komunikacie agencji artystycznej Chillwagon.co.
SPRAWDŹ TO: Nowy biznes Borixona. Zgarnie fortunę?
Nie jest to jedyne wyróżnienie dla ReTo w ostatnich tygodniach, bowiem wspólnie z Quebonafide przekroczył 100 mln odsłon na YouTube z klipem do „Half Dead”. Więcej info na rapnews.pl!
Czekacie już na kolejny kawałek ReTo?
fot. kadr z klipu „Billy Kid”