fot. kadr z klipu „Chillwagon”
Po premierze wspólnego krążka ReTo z Borixonem, raper spod warszawskiego Piastowa rozpoczął promocję tajemniczego projektu. Najpierw usunął wszystkie posty ze swojej tablicy na Instagramie, a następnie na „Insta Stories” udostępniał tajemnicze wrzutki.
Dziś już wiemy, że były to zapowiedzi wielkich zmian u ReTo. Jakich? Przeczytajcie poniższy komentarz:
- Chwile mnie tu nie było, a przynajmniej nie z taką częstotliwością jak wcześniej. Chyba było mi to potrzebne, choćby po to żeby przewietrzyć głowę i ogarnąć parę kwestii z życia prywatnego, które w pewnym okresie mocno zaniedbałem na rzecz twórczości. Na pewno zagłębię się w ten temat nieco mocniej ale pozwólcie, że może nie teraz i tu, w tym poście a między wierszami w nadchodzących, nowych numerach ode mnie.
W międzyczasie pożegnałem się z moją macierzystą wytwórnią, jednak nie wietrzcie w tym żadnych spisków – po prostu, naturalna kolej rzeczy. Doszło do tego w jak najbardziej koleżeńskich stosunkach z zamiarem kontynuowania współpracy jednak już w odmienionej formie. Chociażby właśnie razem z NBL jesteśmy na etapie finalizowania prac nad nową kolekcją Blind Wear, ale o tym więcej niedługo. Wiele razem osiągnęliśmy i zawsze będę za to bardzo wdzięczny.
Przyszedł jednak moment na mojej drodze i w mojej twórczości, w którym stwierdziłem że potrzebuje zmian, dużego kroku w przód, czegoś co pozwoli mi pokazać że stać mnie na więcej – zarówno moim odbiorcom jak i samemu sobie. Stąd pomysł by się usamodzielnić i pójść na swoje. Od tej pory znajdziecie mnie pod szyldem brandu DzikaKorea, gdzie będziecie mogli śledzić moje dalsze poczynania, te muzyczne i niemuzyczne. Duże rzeczy przed nami. – przekazał raper na Instagramie.
Reprezentant Chillwagonu zapowiedział również, że o północy do serwisów streamingowych trafi singiel „Billy Kid”, natomiast na jutro (czwartek) przewidział premierę teledysku do tego utworu. Zostanie on udostępniony na kanale YouTube: ReTo DzikaKorea.