fot. kadr z klipu

W poniedziałek (15 czerwca) przedstawiciel YouTube potwierdził, że wizualizacja najnowszego singla Tekashiego uzyskała 32,5 miliona wyświetleń w przeciągu jednego dnia. Zgodnie z 24-godzinną polityką YouTube dotyczącą debiutu w filmach: „Filmy, które kwalifikują się do 24-godzinnego debiutu w YouTube, to te, które mają najwyższą liczbę wyświetleń ze źródeł organicznych w ciągu pierwszych 24 godzin od publicznej premiery filmu. Obejmuje to bezpośrednie linki do filmu, wyniki wyszukiwania, zewnętrzne witryny, na których osadzono film oraz funkcje YouTube, takie jak: strona główna, obejrzyj dalej i Trendy. Reklamy wideo to skuteczny sposób dotarcia do określonych odbiorców za pomocą debiutu piosenki, ale płatne wyświetlenia reklamowe w YouTube nie będą brane pod uwagę, gdy spojrzymy na 24 -godzinny debiut.

Teledysk do singla „Gooba” uzyskał 38,9 miliona wyświetleń w pierwszym dniu, pobijając 24-godzinny rekord oglądalności poprzednio prowadzony przez teledysk Eminema „Kill Shot” z 38 milionami wyświetleń. Nowy teledysk 6ix9ine’na wzbudził wiele kontrowersji. Przed wydaniem singla w czwartek wieczorem (11 czerwca) raper z Brooklynu pojawił się na Instagram’ie, próbując wyemitować takich artystów, jak: Meek Mill, Snoop Dogg i Future, z którymi na chwilę obecną jest w dość nie-przyjaznych stosunkach. 

Wielu fanów uważa, że teledysk „Trollz” zawiera dowód na to, że Nicki Minaj jest w ciąży.

Informacja została podesłana przez naszego korespondenta z Nowego Yorku: @bigpolishnyc
Źródło: www.xxlmag.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ