Ostatnio zrobiło się głośno w sieci o współpracy Peji z Pyszne.pl, gdzie zareklamował wegańskiego burgera z restauracji sieci Pasibus. Wszystko z okazji Veganuary, czyli trwającej cały styczeń akcji mającej na celu promowanie i edukację na temat weganizmu.
SPRAWDŹ TO: Sentino zapowiada kolejną płytę! Znamy datę premiery „Megalomanii”
Teraz raper wypowiedział się na swoim Instagramie o tej współpracy i podzielił się swoim zdaniem na temat kuchni wegańskiej:
- „Kto z Was widział reklamę akcji Veganuary, którą ostatnio zrobiłem z pyszne.pl? Wiadomo, że nie zrobiłem tego za damkę, ale na planie był niezły ubaw, no i wiecie: jak ja coś robię, to muszę w to wierzyć. Pyszne.pl przekonało mnie tym, że chcieli pokazać, że wegańskie jedzenie jest dla każdego – i z takim podejściem się zgadzam! To naprawdę spoko opcja spróbować kuchni wegańskiej i każdego z Was do tego zachęcam. Dla mnie akurat aspekt zdrowotny ograniczania mięsa jest istotny, ale uważam, że jakikolwiek jest WASZ powód, to właśnie on jest najważniejszy. Jeśli chcecie spróbować, to na pyszne.pl macie naprawdę multum opcji. Ja wybieram Nacho Burgera z Pasibusa (dostępny tylko do końca stycznia), ale sprawdźcie sami: każdy znajdzie coś dla siebie! A jak u Was? Full vegan, dopiero próbujecie, czy może jeszcze wszystko przed Wami?”
Feno pojawił się na żywo w Rapnews Studio
Feno, reprezentant Antihype, pojawił się w minioną środę w Rapnews Studio. W programie DREJKUSJA opowiedział m.in. o najnowszej płycie „Transgresja”, relacjach z Deysem i jego Hashashins oraz Kartky’m a także Oliwce Brazil i Sentino. Zobacz zapis całości na YouTube, wejdź i zostaw kciuka w górę!
fot. Hubert Sobalak