Chillwagon to był strzał w 10-tkę, a całym podsumowaniem tego projektu jest określenie: „Chillwagon to nie marka, Chillwagon to arka!„. Do tej pory Borixon wraz z kompanami wydali dwa muzyczne albumy, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem zarówno, jeśli chodzi o odbiór poszczególnych kawałków na YouTube i w serwisach streamingowych, czy sprzedaż fizycznych krążków, odzieży oraz akcesoriów. Do rzeczy…
SPRAWDŹ TO: Zobacz, co Filipek powiedział o wersach Borixona!
Kielecka legenda zapowiedziała właśnie, że wkrótce wystartuje z kolejnym biznesem – Dzika Korea. Ta nazwa jest już nam bardzo dobrze znana, bowiem Borixon wraz z ReTo pod tym szyldem wydali w I połowie 2020 roku album „420024”.
- „Dzika Korea” to jest mój najnowszy brand odzieżowy (i nie tylko), ponieważ będę robił bardzo fajne nowe produkty. Najpierw będę chodził w tych ciuchach ja, i używał tych produktów, potem będą chodzić w tym całe Kielce, potem cała Polska, a na końcu cały świat. – przekazał.
Jak myślicie, jakie produkty ma na myśli Borygo?
Zobacz już teraz, jak finaliści Chillwagon Challenge opowiadają o swojej przygodzie, zapowiadają projekty i… rapują na żywo w Rapnews Studio! Podoba się, to zostaw kciuka w górę na farta!
fot. kadry z „chillwagon (trailer)” / „nowa płyta borixona”