Współpraca Maty z McDonaldem pozwala polskim słuchaczom wiązać coraz większe nadzieje z osiągnięciem globalnej popularności przez rodzimego artystę. Najnowsza kolaboracja przywodzi przecież na myśl ruchy na miarę Travisa Scotta. Dziś przypominamy, że to jednak nie pierwszy raz, gdy sieć restauracji fast food nawiązała współpracę z raperem w Polsce – choć rzecz jasna pierwszy, gdy otrzymał on dedykowany zestaw.
Pod tym kątem produktywny był poprzedni rok. Właśnie wtedy Jan-rapowanie wraz z Wojciechem Mannem wziął udział w kampanii reklamowej poświęconej sposobom wyrażania zachwytu. W ramach akcji powstało kilka odcinków. Miało to miejsce po wprowadzeniu zmian w recepturach kanapek – Polska była pierwszym krajem w Europie, w którym je wdrożono.
Na fali pandemii McDonald’s zakontraktowało również Holaka do stworzenia spotu reklamowego „Wszyscy zakładamy maski”. Korporacja wykorzystała image trafiającego do młodzieży artysty, by propagować stosowanie się do reżimu sanitarnego i zwracania uwagi na bezpieczeństwo swoje i innych.
ZOBACZ TEŻ: MATA W MCDONALD’S? ZNANY RAPER O JEGO ZESTAWIE: „MOCNO ZASKOCZYŁ MNIE BRAK…”
Słuchacze Malika Montany doszukiwali się również w jego twórczości nawiązania współpracy z McDonaldem. Powodem było stworzenie numeru „Robię YEAH”, gdy w sieci restauracji pojawiły się OkazYEAH, umożliwiające tworzenie autorskich promocji z wykorzystaniem produktów McDonald’s. W tym przypadku skończyło się jedynie na przypuszczeniach.
Nie skończyło się natomiast w przypadku B.R.O., choć ten nawiązał współpracę z Subwayem – i to jeszcze w 2018 roku. Wówczas właśnie Subway umożliwił przedpremierowe pobranie jego singla „O mnie”, pochodzącego z albumu Karmel. Powstał on w ramach kampanii Subwaya „I feel. I choose. I am.”
fot. kadr z kampanii Mata x McDonald’s Polska
Oglądaj live z ekipą White Widow w Rapnews Studio! Odbędzie się już w najbliższy czwartek o godzinie 20:10!