Miejska muzyka spod skrzydeł Stoprocent trafiła do mocno rozbudowanej sieci MyMusic, która da życie kolejnemu labelowi – StoproRap.

StoproRap to jedna z czołowych wytwórni muzycznych w Polsce, marka istniejąca od ponad dekady. Jeszcze pod sterami Winiego label przeszedł długą drogę. Od wielu nagrań samego założyciela marki, przez akcje promujące Stoprocent Tour (w której udział wzięli kolejno Peja, Gural, Kaczor, Pih, Borixon, Kajman, Sobota oraz Miodu), Stoprocent 2 z gościnnym udziałem Waldemara Kasty oraz zagranicznych raperów (m.in. Rytmus) aż po regularne, profesjonalne wydawanie płyt artystów takich jak: Sobota, Borixon, Bonson czy obecnie Kabe. Efektem ciężkiej pracy i dobrego rozeznania w branży muzycznej jest m.in. wydanie tak znaczących płyt jak SobotażRap Not Dead czy Albinos.

20 lat doświadczenia, jakie posiada MyMusic w przemyśle muzycznym, niewątpliwie przyniesie wiele ciekawych rozwiązań i innowacyjnych pomysłów dla nowego wydawnictwa. Nowa marka będzie w pełni niezależnym podmiotem, a MyMusic przede wszystkim zadba o stały rozwój i udostępnienie dróg realizacji zamierzonych celów.

  • Chciałbym, żeby marka StoproRap była wydawnictwem z prawdziwego zdarzenia. Artysta podpisujący z nami kontrakt ma dostać pełne wsparcie całego mojego zespołu. Począwszy od marketingu i promocji, poprzez produkcję i merch, skończywszy na publishingu i dziale koncertowym – zdradza Remigiusz Łupicki, nowy właściciel StoproRap.

StoproRap, czyli nazwa labelu, nawiązuje do pierwotnego określenia projektu i podkreśla gatunek muzyczny, na którym skupią się działania nowopowstałego brandu.

Plany działania nowego przedsięwzięcia są niezwykle ambitne, ponieważ jeszcze w tym roku wytwórnia chce podpisać z debiutującym artystą kontrakt na aż 100 tysięcy złotych. To zdecydowanie rozkręci i zrewolucjonizuje polski rynek rapu, ponieważ do wytwórni dołączą znane i mocne nazwiska z branży hip-hopowej, przy których młodzi artyści będą mogli w pełni rozwinąć skrzydła.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ