Kolejne sukcesy Maty muszą robić wrażenie nawet na jego hejterach. Mało mówić o podwójnej platynie „Młodego Matczaka” jeszcze w preorderze i zagraniu koncertu na lotnisku? Zgodnie z wcześniejszą deklaracją zawartą w Patoreakcji raper trafił na billboard na Times Square, a teraz również udzielił wywiadu dla New York Times.
W artykule czytelnicy New York Times poznają kulisy powstawania najpopularniejszych numerów Maty. Alex Marshall opisuje genezę Patointeligencji, Kiss cam czy Papugi. Mata deklaruje także, ze choć cieszy go sława w Polsce, liczy również na osiągniecie sukcesu poza jej granicami.
- Wierze, ze łatwiej to zrobić (zdobyć globalna sławę – przyp. red.), czerpiąc inspiracje z mojej własnej kultury niż starając się wpasować w globalny pop – mówił raper.
Rok temu wywiadu dla amerykańskiego pisma udzielił Taco Hemingway. Co ciekawe, rozmowę wówczas przeprowadził Alex Marshall odpowiedzialny także za wywiad z Matà. Wówczas główną osią rozmowy stało się wywierające duży wpływ na społeczeństwo „Polskie Tango”. Być może polskie akcenty beda pojawiać się w miejscach o globalnym zasięgu coraz częściej.
Pełny materiał możecie przeczytać pod tym adresem.
Fot. @ciociaewaaa_foto