W zasadzie rozpoczynając ten news nie znamy jeszcze żadnych konkretnych informacji poza tym, że Mata udostępnił video-grafikę. Przedstawia ona, prawdopodobnie, rozpoczęcie współpracy młodego rapera z siecią MC Donald’s.
Specjalne promocje w barach szybkiej obsługi? Może limitowana szamka okraszona twarzą Maty? Kto wie – nawet myślimy o wydarzeniu zorganizowanym w kooperacji MC Donald’s x Mata. Opcji jest naprawdę wiele a my możemy sobie trochę pogdybać, zanim do obiegu trafi oficjalny komunikat (bo musi jakiś trafić!).
SPRAWDŹ TO: Sentino: „Jedyną osobą, którą traktuję poważnie z dissu, jest Kaczy Proceder”
Mata na początku października wydał drugi solowy legalny materiał zaty „Młody Matczak”. Pojawiło się na nim kilku gości takich, jak: Quebonafide, Malik Montana, Taco Hemingway czy Popek. W dniu premiery, raper miał na koncie podwójnie platynową płytę w preorderze oraz 4. miejsce na świecie na Spotify. Na jego jedyny koncert, który odbył się w Warszawie na Lotnisku Bemowo zjawiło się ponad 40 tysięcy osób. Sam Wini skomentował to następującymi słowami:
- Uważam, że jest to nieprawdopodobny wynik, jak na jednego artystę. Można pogratulować samemu Macie i na pewno wydawnictwu SBM. Jest to naprawdę spore osiągnięcie. Ponad 40 tys. ludzi – myślę, że niejeden artysta światowego formatu nie powstydziłby się takich wyników. Nawet w Rosji przechwalają się, że grają dla 15-20 tysięcy. Cholera, naprawdę masa ludzi przyszła. – przekazał w jednym z odcinków serii „Zdaniem Winiego”.
Wy macie pomysły na to, co MC Donald’s szykuje z Matą?
Zobaczcie przy okazji zapis rozmowy z Kacprem HTA, Kruszyną i Winim. Odbył się on czwartkowym wieczorem w Rapnews Studio. Prowadzili AdMa i Siwydym. Było też sporo telefonów od telewidzów. Zostawcie kciuki w górę!
fot. @ciociaewaaa_foto / kadr z video-grafiki