fot. autor: Franz

Zwrotka Lukasyno na #hot16challenge2 jest jedną z najciekawszych w całej akcji. Na uwagę zasługuje fakt, że została ona nagrana w środowisku naturalnym, a nie jak większość artystów w warunkach studyjnych.

Współzałożyciel zespołu Nautilus ujawnił kulisy stworzenia swojej 16-tki oraz teledysku.

  • Dobrze ogląda mi się klipy, które zawierają element dokumentujący ludzi w naturalnych dla nich sytuacjach i zastanych miejscówkach. W moim przypadku czasem były to spontaniczne kilkugodzinne akcje, jak „Dla mych ludzi”, ale też czasochłonne wielotygodniowe, jak „Ostatnia melodia kresów” i „Mój świat”. Wymagały one nawiązania relacji z ludźmi, którzy nie grali ról w klipach, a byli sobą, otworzyli przed nami drzwi swoich pracowni i uchylili rąbka swego życia. Stała za nimi ta sama ekipa, która teraz zrealizowała nagranie mojego #hot16challenge2.
    Od czasu nominacji do nagrania minęły 24 godziny. Nawijka wraz z obrazem została nagrana na żywo na jeden ślad wokalu i drugi, który rejestrował dźwięki z otoczenia. Miałem obawy, czy dorównam poziomowi, bo większość raperów wypuszczała studyjne wersje zmiksowanych nagrywek po klika śladów wokalu z podbitkami. Dopiero, gdy oglądałem efekt finalny zrozumiałem, że warto było zaufać radom KeeLee i pokazać warsztat, choćby były tam niedociągnięcia wokalne i techniczne, ale oddać ducha nawijki na żywo. Nagraliśmy kilkanaście strzałów. Mimo mrocznego bitu, mieliśmy dobrą polewkę, bo to komuś spadł ręcznik, to przejechał ciągnik, to ja się motałem z tekstem, ale całość była spontaniczną akcją dla zajawki. Dzięki wszystkim za wsparcie /obraz KeeLee / dźwięk FairPlaySound / bit BQXWPP i swojakom za background.

Warto podkreślić, że Lukasyno aktualnie pracuje nad kolejną solową płytą. Być może jeszcze w 2020 roku będzie nam dane usłyszeć następcę „Le Poete Assassine”. Czekacie?

Dobrze ogląda mi się klipy, które zawierają element dokomentujący ludzi w naturalnych dla nich sytuacjach i zastanych…

Opublikowany przez Lukasyno Piątek, 22 maja 2020

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ