Kizzers rozwija się z dnia na dzień. Sprzedaż rośnie z dnia na dzień. Rozpoznawalność, pojawia się więcej produktów… Można byłoby wymieniać i wymieniać. Kizo podkreśla, że jest ogromna szansa na to, że produkty będą na dłużej na sklepowych półkach.
Kliknij i promuj swój rap w naszych mediach
Kizo rekinem biznesu
Smaczna Kawusia to pierwszy produkt, który całkowicie się wyprzedał. I to w błyskawicznym tempie. Ilość tego napoju miała starczyć na pół roku, tymczasem zniknęła po dwóch tygodniach (nowa partia ma wjechać w październiku).
Czy Kizzers szykuje niespodzianki?
- Kizzers to nie jest jakiś tam projekt na chwilę, tylko potężna marka spożywcza, która tak naprawdę dopiero raczkuje. Mocno pracujemy nad rozwojem i tym, by zostać w Polsce na półkach już na stałe – przekazał Kizo.
Na razie produktów z twarzą szefa MTS Label nie brakuje. Oprócz kawusi są: batony kokosowe i arachidowe, pizze w trzech wariantach smakowych oraz najnowsza pozycja – krem kokosowy.
Koro ocenia ruchy Edzia
Edzio to temat, który często jest poruszany wśród freestyle’owej części rapowego świata. Jest on nieaktywny, jeśli chodzi o udziały na bitwach freestyle’owych, ale dużo dzieje się na jego TikTok’u. Zobacz, jak to widzi Koro! Oto, co powiedział w Rapnews Studio: