fot. mat. pras.

Khalid wkracza do świata mody! Magazyn Billboard poinformował, że marka Reebok i światowej sławy artysta rozpoczynają współpracę.

Jestem podekscytowany tym, że będę ambasadorem marki Reebok” – Khalid zdradził magazynowi Billboard. „Lubię w jaki sposób potrafią połączyć stare z nowym, oddając hołd klasykom, jednocześnie je odświeżając. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się zainspirować młodsze pokolenie do korzystania z szans, które pozwolą im się kreatywnie rozwijać, pozostając sobą”.

Twórca albumu „American Teen” będzie brał udział w kampanii „Sport the Unexpected” tej wiosny. „Khalid wciąż jest wyznacznikiem oryginalności, poczucia dumy i pomysłowości dla dzisiejszej młodzieży” – mówi Matt Blonder, vice prezydent działu marketingu i specjalista ds. marketingu cyfrowego w Reebok. „Dzięki jego niepodrabialnemu brzmieniu oraz dzięki drodze, którą musiał przejść, Khalid bardzo dobrze oddaje przesłanie naszej marki – inspirować kreatywnością i zachęcać do podejmowania niekonwencjonalnych działań. Jesteśmy zaszczyceni, że dołączył do naszej rodziny”.

Oświadczenie marki Reebok to nie jedyna istotna informacja z życia artysty w ostatnim czasie. 26 stycznia Khalid będzie walczył o nagrodę Grammy za nagranie roku – w tej kategorii nominowany jest jego przebój „Talk”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ