Dziś zrobiło się głośno na temat SBM FFestivalu. Niestety nie był to pozytywny rozgłos, bo youtuber Nitro opublikował jego „zaproszenie” na wydarzenie. Nie było ono bezinteresowne, a wymagało od twórcy konkretnych działań promocyjnych festiwalu.
SPRAWDŹ TO: Jaki ojciec taki syn? – TOP 10 numerów na Dzień Ojca
Pojawiła się odpowiedź przedstawicielki Sold Out Agencji. Magda Dubrawska pisze:
„Jeśli ktokolwiek jest winien dzisiejszego faux pas komunikacyjnego i wizerunkowego, to tylko i wyłącznie ja. Stojąc na czele agencji organizującej tak wielki festiwal powinnam skrupulatnie weryfikować szczegóły ofert współpracy w zakresie promocji wydarzenia oraz listę ich potencjalnych adresatów. Niestety tym razem nie sprawdziłam w całości listy twórców i influencerów, którym miała zostać przedstawiona ta konkretna oferta współpracy, przygotowana przez naszych pracowników. Część wiadomości zawierających zaproszenie była stanowczo niedostosowana do potencjału marketingowego adresatów i nieadekwatna względem standardów rynkowych. Zgadzam się z większością komentarzy. Ta sytuacja nie powinna mieć miejsca.”
Ozzy Baby w Rapnews Studio
Dziś, w czwartek, gościmy w Rapnews Studio Ozzy Baby, młodego gracza, który ma na koncie 3 wydane projekty. Jest o nim coraz głośniej, więc w przyszłości może stać się czołową postacią polskiej sceny. Chcecie go poznać? Oglądajcie na żywo!
fot. logo SBM FFestival 2022