Ileee…? Zobacz, ile pudełek swojej pizzy sprzedał Kizo!

Gigantyczny sukces rapera. Ma powody do radości

Sygnowana przez popularnego rapera Kizo mrożona pizza „Sukcesiliana” okazała się prawdziwym hitem sprzedażowym. W zaledwie 5 miesięcy od premiery produkt sprzedał się w liczbie ponad miliona pudełek. Dotychczas „Sukcesiliana” dostępna była wyłącznie w sieci sklepów Żabka, ale już od 25 listopada br. amatorzy pizzy Kizo będą mieli ułatwione zadanie. Z okazji Black Friday jego autorska marka mrożonej pizzy trafi do wybranych sklepów Biedronka – największej sieci detalicznej w Polsce. Od 28.11 będzie dostępna w całej sieci.

Kliknij i promuj swój rap w naszych mediach

Ta pizza od Kizo to sukces!

Kizo to postać na polskiej scenie muzycznej, której nikomu już nie trzeba przedstawiać. Potwierdzenie niebagatelnej pozycji na rynku stanowi nie tylko jego twórczość i blisko miliard wyświetleń teledysków na YouTube, ale również sygnowane przez niego produkty. Wprowadzona późną wiosną do sieci sklepów Żabka „Sukcesiliana” okazała się nie lada sukcesem, sprzedając się w liczbie ponad miliona pudełek.  Każdy z wariantów „Sukcesiliany” jest inspirowany osobistymi preferencjami smakowymi Kizo.

Teraz też w ofercie sieci Biedronka

A już na Black Friday, czyli od 25 listopada br. dystrybucja marki „Sukcesiliana” zostanie poszerzona o wybrane sklepy Biedronka – największej sieci detalicznej w Polsce (od 28 listopada produkty wejdą do sprzedaży w całej sieci). W Biedronce produkt będzie dostępny w dwóch wersjach smakowych – mięsnej EXTRA MEAT BBQ oraz ostrej DOUBLE HOT PEPPERONI.

Wariant EXTRA MEAT BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Z kolei DOUBLE HOT PEPPERONI to pizza dla wszystkich miłośników pikantnych smaków. Na spodzie dwa rodzaje salami – klasyczne pepperoni i pikantne calabrese, a do tego ostre papryczki Jalapeno, czerwona cebula, dwa rodzaje sera oraz rozpływające się w ustach sosy: pomidorowy i czosnkowy.

Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. Marka pizzy mrożonej „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do produktów oferowanych przez konkurencyjne marki. Nad jakością każdego z wariantów „Sukcesiliany” czuwał oczywiście Kizo.

  • Reakcje fanów Kizo na „Sukcesilianę” przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ponad milion sprzedanych pudełek w zaledwie pięć miesięcy lokuje polską odsłonę naszego projektu współprac z popularnymi raperami na jednym z czołowych miejsc w Europie. Tak duże powodzenie produktu wśród fanów Kizo i miłośników mrożonej pizzy sprawiło, że zdecydowaliśmy się na poszerzenie dystrybucji. Dzięki współpracy z siecią sklepów detalicznych Biedronka możemy spodziewać się, że „Sukcesiliana” będzie cieszyć się jeszcze większą popularnością. Już wkrótce ogłosimy coś specjalnego dla fanów pizzy od Kizo – mówi Magda Likus, New Business Director, Universal Music Poland.

Działania promocyjne

Aktywności promujące wprowadzenie marki pizzy mrożonej „Sukcesiliana” do sieci sklepów Biedronka obejmują spoty digitalowe, komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz działania PR.

Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział UMG4BRANDS POLAND we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Za produkt odpowiada Freiberger Group i Spacerange. „Sukcesiliana” jest częścią międzynarodowego projektu Universal Music, który poza Polską jest realizowany już w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i USA, a już wkrótce obejmie kolejne kraje.

Zobacz też rozmowę Śliwy i Jankesa, która odbyła się w Rapnews Studio. Pogadaliśmy przede wszystkim o nowo powstałym Cash Flow Records oraz nadchodzących projektach.

Reklama na portalu? Produkcja video? Lokowanie produktu? Promocja Twojej muzyki?

Napisz do nas: redakcja@rapnews.pl

Najnowsze newsy

PlanBe i zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model

Wiemy, kiedy PlanBe wraca z nową muzyką. Artysta zapowiedział właśnie najnowszy teledysk, w którym...

Myśl pozytywnie! – 7 numerów na poprawę humoru

Jednym ze słabo znanych świąt jest Światowy Dzień Pozytywnego Myślenia. Obchodzimy go 2 lutego,...

Fabijański ft. VNM „Tyler D.” – pierwszy klip z nowej płyty

Fabijański wraca! W sieci pojawiła się jego pierwsza odsłona nowej płyty „Popiół”. Mowa tutaj...

Avi „Mały Książę” – pierwsze solo rapera. Mamy klip „Nieskończoność”

Avi zdobył ogromne uznanie słuchaczy i krytyków muzycznych trzema albumami nagranymi z Louisem Villainem...

Fekir „3 stówy 3 głowy” – raper nawija na żywo w Rapnews Studio!

FEKIR przygotowuje się do premiery solowej płyty "Global Hustler". Zanim jednak to się stanie,...

Kacper HTA zmienia Ghetto Music i mówi o 2 albumach!

Po przygodach z Ganja Mafią i Step Records, Kacper HTA postanowił założyć własny label....

Fabijański: „Nie mam żadnej obsesji na punkcie Quebonafide”

Fabijański jest o krok od debiutu w oktagonie. Na najbliższej gali FAME 17 zmierzy...

Malik Montana już sprzedał spore ilości! „dobijemy do diamentu?”

Wszyscy fani od dłuższego czasu zbierali pieniążki na nowy projekt szefa GM2L. Malik Montana...

Atak bangerów! Kizo mówi, kiedy startuje sprzedaż preorderów

No i nie trzeba będzie długo czekać na kolejną solową płytę Kizo. Raper ujawnił...
greenout