fot. Sylwia Szyplik

22 lutego na sklepowe półki trafił kolejny owoc pracy Małpy, czyli solowa płyta, zatytułowana “BLUR”. Obecnie jest ona promowana przez trzy video-single, zrealizowane do utworów, takich jak: “Nie wiem co będzie jutro” ft. Sarius, “O krok” ft. Ras i “Budzę się”. Bardzo dobry wynik cyfrowych wyświetleń, przekłada się również na sprzedaż fizycznych egzemplarzy.

Jak ujawnił właśnie toruński raper w najnowszym poście na Facebooku, “BLUR” został sprzedany w ilości ponad 10 tys.: – Od premiery “BLUR” minęło już dobre kilka dni więc pozwolę sobie na parę słów refleksji. Zanim zaczęliśmy jakąkolwiek promocję byłem przekonany, że mój profil na FB ma obecnie zasięg Telegazety. Jak wiecie, ze swoich sociali korzystam tylko gdy wydaję muzykę co znaczy, że nie było mnie na nich jakieś 2 lata. Mam wrażenie, że w tym okresie scena mocno się zmieniła i łatwo jest zapomnieć o kimś, kto tak rzadko zaznacza swoją obecność. Pomimo tego czasu, jak się okazało, pamiętaliście o mnie i nawet nie wiecie jak dużo to dla mnie znaczy. Niesamowicie ciepło przyjęliście single oraz całą płytę mimo, że (mówiąc łagodnie) wesoła to ona nie jest.
Prawdziwym jednak zaskoczeniem było i wciąż jest to, jak wielu z Was kupiło moją płytę w preorderze. Wiem, że niektórych mocno to ciekawi dlatego zdradzę, że to prawie 11000 płyt. Dziękuję Wam za to ogromnie. Cieszę się, że mimo upływu lat, zmian trendów i faktu, że moje płyty to nie kolejne “KNOC” wciąż ogromna ilość z Was znajduje coś fajnego w tej muzyce.

Warto podkreślić, że w Polsce Złota Płyta przyznawana jest za 15 tys. fiz. egz.

Facebook Comments
PODZIEL SIĘ