fot. kadr z klipu
„Nie ma takiej ceny” – to nietuzinkowe, dokumentalne podejście do formy teledyskowej – zapis kontrowersyjnych działań artystycznych w nowych przestrzeniach miejskich napotkanych w czasie ośmiodniowej podróży poznańskiego artysty Noriakiego. Motywem przewodnim jest charakterystyczna postać zwana Watcherem z którą artysta podróżuje po całym świecie. Watcher zmienia napotkany kontekst miejsca, używając jak najprostszej formy, dodając atrybuty zmienia znaki, mury, ściany oraz wszelkie napotkane obiekty w przestrzeni miejskiej.
„Nie ma takiej ceny” – to kolejny klip promujący najnowsze wydawnictwo donGURALesko, pt. „Latające Ryby”.
Jest to już drugi album rapera w tym roku, ponieważ niedawno premierę miał miejsce zwariowany mixtapie – “MIŁOŚĆ, SZMARAGD i KROKODYL” . „Latające ryby” różnią się od swojego poprzednika przede wszystkim poważniejszą treścią: realizm magiczny miesza się z socjologią, sen z jawą, a nauka z metafizyką. Za produkcję muzyki odpowiada czołówka polskich producentów: White House, The Returners, Ceha/CCT oraz reprezentanci nowej szkoły: Tailor Cut, KillyrGod oraz James Wantana. Album jest swoistą kontynuacją myśli z poprzednich albumów „Magnum Ignotum: Preludium” oraz „Dom Otwartych Drzwi”, zamykając tym samym pewien etap w twórczości DGE.
Autorką projektu okładki albumu „LATAJĄCE RYBY” jest Marta Ludwiszewska (www.martiszu.com), artystkę wizualną, graficzkę, ilustratorkę, związaną z Pracownią N22, pomysłodawczynię Pogotowia Graficznego, oraz współorganizatorkę cyklicznych warszawskich imprez Full Moon Party.