Ojciec Chillwagonu raz wybrał się do Empiku i narobił contentu na cały tydzień. O tym, że nie zrobisz sobie zdjęcia z Borixonem bez znajomości tytułu jego ostatniej płyty, pisaliśmy już tutaj. Co jeszcze Borygo robił w jednym z salonów Empiku? Otóż, chciał fanom pokazać swoją ostatnią płytę, jaką jest „MMA”, które to swoją premierę miało 29 kwietnia.
Niestety – okazało się to niezwykle trudne, gdyż samej płyty nie było nawet na stanie sklepu. Sam raper mógł ją sobie… zamówić. Borixon trafnie skwitował, że „Zamówić to sobie można na spacerange” – bez oddawania ogromnych prowizji sklepowi i pośrednikom, co ma zdecydowanie większy sens, jeśli chcecie wspierać swoich ulubionych artystów.
Wyślij swój kawałek do 3. edycji Nowej Legendy, nawiń na żywo w Rapnews Studio!
„Wspaniały i drogi empik.com – dostarczcie moje płyty! (…) I teraz nasuwa się pytanie – czy był sens promować tę płytę w taki sposób? W sprzedaży tylko empikowej, w kolejnym sklepie w Kielcach tej płyty nie ma, i tam mówią, że oni nie wiedzą, i że trzeba sobie zamówić. Miało być tak fajnie i super, a wyszło słabo.” – przekazuje Borixon
Rzeczywiście, przyznać trzeba, że to z pewnością nie pierwszy raz, kiedy sieć Empik nie zawsze idzie na rękę raperom. O ile w ogóle na „pójściem na rękę” można nazwać obecność płyty w dniu jej premiery na sklepowych półkach.
Dziwi też DM udostępniony na story Borixona, w którym słuchacz twierdzi, że w Tomaszowie Mazowieckim w dniu premiery również krążki nie były dostępne do zakupu, a pomimo obecności premierowych plakatów, ekspedientka twierdziła, że premiera jest dopiero za tydzień.
Krzysztof Stanowski i inni w rozmowach z rapnews
ZDVPY, VNM, Atutowy, Marianne, PlanBe, Szczyl, Floral Bugs/Ruskiefajki, Rena, Krzysztof Stanowski, Tau, Rest Dixon37, Kubańczyk, B.R.O, Rip Scotty, Opał, Jacuś czy Filipek/Nullizmatyk – to lista osób, z którymi rozmawialiśmy na gali Popkillery 2022. Zobaczcie playlistę wywiadów na naszym kanale YouTube!