Bedoes, Kuqe 2115 i Tromba zagrają w serialu

Raperzy w drugim sezonie WILKA

Wystartowały ujęcia do kolejnego sezonu serialu WILK. W drugiej odsłonie produkcji Papaya Films i Canal+ biorą udział reprezentanci 2115 Gang: Bedoes i Kuqe oraz znana postać internetu – Tromba.

Kliknij i promuj swój rap w naszych mediach

Hip-Hop częścią WILKA. Bedoes, Kuqe i Tromba również

WILK to bardzo aktualna historia o młodych Polkach i Polakach u progu dorosłości, którzy próbują odnaleźć się w realiach współczesnego świata. Na rzeczywistość, która ich otacza, postpandemiczny świat chaosu, społecznych napięć i galopującego autorytaryzmu nakładają się problemy ich własnego pokolenia. Generacji cyfrowych tubylców towarzyszy spotęgowana przez pandemię niepewność, izolacja i samotność. W tych warunkach młodzi muszą dokonać wyboru, na ile chcą być egoistami i indywidualistami, a jak pociągający jest dla nich świat relacji i wspólnoty. Nierozłączną częścią kultury i tożsamości pokolenia WILKA jest hip-hop, dlatego w ścieżce dźwiękowej serialu usłyszymy wiele kawałków tego gatunku, a w obsadzie aktorskiej zobaczymy takie postacie, jak: Kuqe 2115, Tromba oraz Bedoes.

Drugi sezon serialu

W drugim sezonie WILKA zagrają aktorzy młodego pokolenia jak Waleria Gorobets („Apokawixa”) czy debiutująca Jessica Polak. W rolę rodzica jednej z bohaterek wcieli się Hubert Urbański. Reżyserem oraz scenarzystą WILKA jest urodzony w 1997 roku Jan Dybus, przedstawiciel nowego pokolenia twórców, wychowanych na krótkich i dynamicznych historiach. Za produkcję serialu ze strony Papaya Films odpowiadają Kacper Sawicki i Michał Wojciechowski.

  • Autentyczność i aktualność to nadal jeden z największych atutów WILKA. Nastolatkowie, tak jak nikt inny, są wyczuleni na fałsz i przekłamania. Dlatego pisząc serial, używaliśmy ich języka, a w warstwie wizualnej czerpaliśmy inspiracje nie tylko z filmów i seriali, ale również teledysków i chatów. Pływająca, wręcz mało fabularna kamera jest naszym znakiem rozpoznawczym. Również z tego powodu w udźwiękowieniu serialu znajdą się hity, które towarzyszą młodym na każdej imprezie czy przejażdżce autem. Chcemy, aby podczas oglądania WILKA poczuli oni, że to ich świat – mówi scenarzysta i reżyser WILKA, Jan Dybus.

Innowacyjny sposób tworzenia

W pierwszym sezonie twórcy skupili się na skali mikro. Przedstawiając historię dwóch różnych rodzin, próbowali pokazać, w jaki sposób wychowanie wpływa na podejmowane decyzje i relacje interpersonalne osób wchodzących w dorosłość. Tocząca się w tle opowieść o narastających niepokojach społecznych, ograniczającym wolność lockdownie wojskowym oraz wynikających z tego strajkach, dała pretekst do ciekawych obserwacji i porównań. Czy opresyjny schemat zarządzania krajem, który ogranicza wolność obywateli i nie respektuje głosu ludzi, nie jest tym samym schematem, który w skali mikro objawia się wychowywaniem młodych osób bez próby ich zrozumienia i zadbania o potrzeby?

  • WILK to projekt tworzony w niestandardowy i innowacyjny sposób. Tak jak żyją i odczuwają młodzi ludzie, czyli szybko. W zespole produkcyjnym łączymy debiutantów z najbardziej doświadczonymi warsztatowo twórcami. Pracujemy z ludźmi, którzy wnoszą do projektu podzielane przez nas wszystkich wartości, a różne pokolenia po dwóch stronach kamery są gwarantem tego, że obraz, który tworzymy, jest autentyczny i aktualny. Jednocześnie sam format Wilka, jest możliwy dzięki temu, że proces jego tworzenia, od scenariusza poprzez casting, przygotowania do zdjęć czy dobór lokacji, jest realizowany sprawniej niż w tradycyjnej produkcji – mówi Kacper Sawicki, producent serialu, szef Papaya Films.
  • Produkujemy WILKA, bo historie coming of age są ważne nie tylko dla młodego widza, ale też dla pokolenia ich 40, 50-letnich dziś rodziców, którzy nie zdają sobie sprawy z tego, jak wygląda świat ich dzieci. Przy tym serialu pracujemy z zupełnie nowym pokoleniem twórców, którym też dajemy szansę na wypłynięcie na szersze wody, do masowego widza. Taki mecenat to również nasza misja – mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Produkcji Oryginalnych i Koprodukcji CANAL+ Polska.

Premiera drugiego sezonu WILKA już latem w CANAL+ online oraz na antenie CANAL+ Premium.

Zobacz też, jak Śliwa nawija w Rapnews Studio swój najnowszy, agresywny kawałek „Liga Mistrzów”. Wyszedł on spod szyldu Cash Flow Records.

Reklama na portalu? Produkcja video? Lokowanie produktu? Promocja Twojej muzyki?

Napisz do nas: redakcja@rapnews.pl

Najnowsze newsy

Kacper HTA w „Tajemnice polskich fortun” – raper zagrał w serialu. Zobacz na Netflix!

Zauważyliście może, że na platformie Netflix pojawił się najnowszy serial "Tajemnice polskich fortun"? Bo...

Bambi „ICON” – najnowszy klip z wietnamskiego tripu

Bambi zamyka 2023 rok kolejnym teledyskiem. Tym razem został on zrealizowany do kawałka "ICON"....

600 dni pisał o darmowe Kizzersy… Aż je dostał! [VIDEO]

"Czekał 600 dni i się doczekał" - na taki challenge zdecydował się miłośnik batonów...

Edzio „Bangkok” – szczery kawałek na koniec 2023 roku [VIDEO]

W tym roku Edzio nie rozpieszcza fanów, jeśli chodzi o nowe utwory. Jednak 2023...

Kubańczyk vs Michał Pasternak na Fame MMA?

Kubańczyk wypuścił kolejny odcinek vlogów, w którym pokazuje część swojego życia. Mamy sporo materiałów...

Bajorson X Sylwia Lipka „Podejdź do mnie” – klubowy klimat, zobacz klip

W ostatnim czasie Bajorson słynie z niecodziennych połączeń. Ma już za sobą współpracę z...

Tadek FIRMA „Niewygodna prawda 3” – raper wraca z nową płytą! [VIDEO]

Trochę czasu trzeba było czekać na nowości od krakowskiego rapera, jednak koniec 2023 roku...

Bonus RPK pisze książkę: „Będzie mocno i kontrowersyjnie” 

Bonus RPK zaskoczył swoich fanów ogłoszeniem, że pracuje nad swoją pierwszą książką we współpracy...

Mata „2038: WARSZAWA” – EP’ka: 4 kawałki, około 15 minut słuchania

Jeśli myśleliście, że Mata w tym roku nas już nie zaskoczy, to byliście w...
bashh obudź się