Powody, by mówić o Quebonafide, same sie pojawiają. Gdy akurat nie trolluje swoich fanów niejasnymi wskazówkami mówiącymi o mitycznym już „Benz Dealerze”, „BUBBLETEA” jako pierwszy polski utwór zyskuje 30 milionów odtworzeń na Spotify w mniej niż rok. Dzisiaj Quebonafide odniósł kolejny sukces – wspólnie z ReTo, tym razem na platformie YouTube.
20 czerwca 2017 roku w serwisie pojawił się teledysk do utworu „Half Dead”, na którym gościnną zwrotkę położył ReTo. Kawałek pochodzi z EP-ki „Dla fanów eklektyki”. Była ona dodawana w preorderze „Egzotyki” do zamówień męskiej części słuchaczy Quebonafide. Dzisiaj „Half Dead” przebiło barierę 100 milionów wyświetleń! Utwór potrzebował 3 i pół roku, by osiągnąć ten sukces.
SPRAWDŹ TO: Klip Kukona z Quebo i… Michałem Wiśniewskim na melanżu
Pierwszy taki sukces w polskim rapie osiągnął w lipcu 2019 roku Grubson z utworem „Na Szczycie”. Życzymy polskim artystom, by jak najczęściej wykręcali podobne liczby. Drugi wspólny utwór Quebonafide oraz ReTo („Sorry Dolores”) ma 52 miliony wyświetleń, więc na to jeszcze chwilę zaczekamy. Ale już takie „Tamagotchi” z wynikiem 92 milionów oraz „Candy”, które zainkasowało 87 milionów wejść aż tak odległe od tego celu nie są.
fot. kadr z klipu „Szubienicapestycydybroń”