fot. @TDFTEDE
Wczoraj TDF wypuścił swoją 16-tkę, którą nagrał na potrzeby akcji #hot16challenge2. O godzinie 16:00 wystartowała również przedsprzedaż koszulek „HI16CII – #teamTEDE”. Komentarz w tej sprawie zostawił Solar, który zauważył, że na stronie internetowej sklepu HolaHola zabrakło informacji odnośnie charytatywnego aspektu działań Tedego.
- Uważam, że jest to niesmaczne i nieuczciwe. – przekazał inicjator akcji #hot16challenge i #hot16challenge2|pełny komentarz Solara znajdziecie na rapnews.pl!|.
Dziś już wiemy, że warszawski raper zysk ze sprzedaży „koszulek – cegiełek” przeznaczył na Hospicjum Dziecięce Alma Spei w Krakowie.
- Nie będę podawał kwoty, która jest z tych 250 sprzedanych koszulek, ponieważ charytatywność ma swoje trzy oblicza. Ludzie w charytatywnych działaniach dzielą się na trzy grupy. Pierwsza grupa jest taka, że nie pomaga, ma wyjeb*. Potem są ludzie, którzy pomagają i są ludzie, którzy pomagają i robią tak, żeby inni widzieli, że pomagają. – przekazał raper na „Insta Stories”.
- Nikt mi kur* nie będzie mówił, na co ja mam przeznaczać pieniądze charytatywnie i co ja mam w ogóle robić w życiu. – dodaje.
Tede wypowiedział się także o CGM’ie, ideach akcji #hot16challenge2 i koronawirusie. Więcej w relacji na @tedef.